Sunt förnuft

Blomstertid, 2013 (ska förstärka färgerna på blomsterbladen)
 
 
Sunt förnuft.
 
Jag har aldrig tyckt om facebook, men har ansett att en av de bättre
anledningarna till att ha det är att jag kan nå mina vänner som finns
utöver hela världen. Positivt när det är så lättillgängligt.
Allt annat negativt kan jag faktiskt klara mig utan, så som; deprimerande inlägg,
tävlingsinriktad vardag, människors spelberoende, reklam och avundsjuka.
 
Jag klipper tråden.
 
 
För jag mår så mycket bättre när jag umgås med mina vänner över en fika
istället för att femminuters-chatta en gång i timmen.
 
Så, nu hoppas jag att alla de vänner jag värdesätter, värdesätter mig minst lika mycket.
Att kontakten som finns via internet kommer att fortsätta ut i det verkliga livet.
 
 
Nackdelen, kanske, när/om jag tar bort min facebook helt, är att
då försvinner även FRIHETENS VINGAR-sidan då den är kopplad med min privata profil.
Antingen, håller jag igång här. Brer ut mig på andra sätt där ute i världen
eller så får jag starta upp en ny facebooksida. Det återstår att se hur det blir!
 
 
Jag hoppas att ni som gillar min sida på facebook, fortsätter att gilla det jag gör
och tittar in hit istället med jämna mellanrum och håller er uppdaterade!
 
 
2012
 
 
 
Frihetens Vingar
Karolina Olsson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0